Tilaa yhteiskuntavaikuttamisen uutiskirje

Suomen Nuorkauppakamareiden yhteiskuntavaikuttamisen lohko on lanseerannut sidosryhmäuutiskirjeen, jolla tuodaan inspiraatiota ja tietoa nuorkauppakamaritoiminnasta yhteiskuntaamme kehittäville organisaatioille. Uutiskirjeen tavoitteena on myös lisätä tietoisuutta nuorkauppakamariyhteistyön mahdollisuuksista elinkeinotoiminnan mahdollistajien keskuudessa. Haluamme olla uudistamassa johtajuutta yhdessä sidosryhmiemme kanssa. Nyt siis kannattaa tilata sidosryhmäuutiskirjeemme sähköpostiin! Kirje ilmestyy 4 kertaa vuodessa.

Tilaa siis uutiskirje skannaamalla oheinen QR-koodi ja käy lukemassa ensimmäinen sidosryhmäuutiskirjeemme samalta sivulta.