Joulupuu-keräys jakoi yli 50 000 lahjaa

Joulupuu-keräys onnistui erinomaisesti ja sen johdosta voitiin jakaa yli 50 000 lahjaa niille lapsille ympäri Suomen, jotka muuten olisivat jääneet ilman joulupukin tuomisia.

Vuonna 2014 Joulupuu-keräys toteutettiin yli 60 paikkakunnalla ympäri Suomen. Keräyksen toteuttivat vapaaehtoisvoimin paikalliset nuorkauppakamarit yhteistyössä alueen sosiaaliviraston tai muun kumppanin kanssa. Tänä vuonna koko Suomessa kerättiin ennätykselliset 52 000 lahjaa. Keräys toteutettiin monella paikkakunnalla jo 12. kerran.

Keräysten yhteistavoitteena oli, että mahdollisimman moni lastensuojelun piirissä tai vähävaraisesta perheestä oleva alle 18-vuotias lapsi tai nuori saisi osakseen joulumieltä ja iloa kerätyistä lahjoista. Paikallinen sosiaalivirasto tai järjestökumppani huolehti siitä, että lahjat päätyivät vastaanottajille. Keräyspisteitä on ollut mm. kauppakeskuksissa ja yrityksissä ympäri Suomen. Keräyksen valtakunnallisena suojelijana toimi Suomen menestynein naisnyrkkeilijä Eva Wahlström, paikallisten kummien kanssa.

Kiitos kaikille mukana olleille hyväntekijöille!