Eurooppa konferenssissa jaettiin palkinnot vuoden 2017 euroopan parhaille

Kuluneen viikon ajan Latvian pääkaupunki Riika on ollut Nuorkauppakamarien Eurooppakokouskaupunki. Juuri päättynyt palkintogaala oli suomalaisille suosiollinen ja Suomeen saatiin kaksi tärkeää palkintoa.

Finland Youth Forum voitti Best National Flagship Program palkinnon.

Finland Youth Forum on Suomen Nuorkauppakamarien järjestämä tapahtuma, joka kokosi yhteen yrityselämän, julkisen sektorin, järjestökentän ja politiikan tulevaisuuden lupaukset.  Forumin avulla koko tämä ainutlaatuinen osallistujajoukko sai tilaisuuden pohtia yhdessä vastauksia siihen, millaisilla innovaatioilla Suomi pärjää seuraavan 100 vuotta alati muuttuvassa maailmassa.

Tampereen Nuorkauppakamarin puheenjohtaja Lauri Oksanen valittiin Euroopan parhaaksi puheenjohtajaksi.

Valinta tehdään kansallisten voittajien väliltä, joten kisassa oli mukana noin 30 eri kamarin puheenjohtajaa koko Euroopan laajuisesti. Euroopan parhaana puheenjohtajana Lauri Oksanen lähtee tavoittelemaan Maailman parhaan puheenjohtajan titteliä Goalle Marraskuussa.

Suomen Nuorkauppakamarit kiittää kaikkia palkintoja hakeneita ja onnittelee lämpimästi voittaneita!