Asuminen Akaassa –messut lauantaina 17.5.2014 klo 10.00–17.00

[Tiedote] Julkaistu: 05.05.2014
Julkaisija: Akaan Nuorkauppakamari ry

Messukävijät pääsevät tutustumaan Akaan asunto- ja tonttitarjontaan sekä rakentamismahdollisuuksiin kätevästi yhden päivän aikana!

Esittelyssä ihanimmat kodit, tontit ja uudet asuinalueet, talopaketit ja uudiskohteet. Asumisen ja rakentamisen messut toimivat samaan aikaan Toijalan yhteiskoululla jossa alan ammattilaiset jakavat vinkkejä ja kertovat palveluistaan. Muun ohjelman lisäksi messuilla on myös asiantuntijaluentoja auditoriossa. Kohteita on 55 + kaupungin tontit ja uudet asuinalueet!

Asuminen Akaassa –messut avaa toukokuisena lauantaina 17.5.  kaupunkiin, asumisen ja rakentamisen messut asiantuntijaluentoineen. Samaan aikaan koko Akaassa on messukävijöille avoinna runsaasti asunto-, tontti- asuinalue- ja talopakettiesittelyjä.

Asuinpaikkana Akaa erottuu edukseen erinomaisen sijaintinsa ja kulkuyhteyksiensä lisäksi myös asumiskustannusten ja rakentamisen edullisuudella. Tapahtumapäivälle odotetaan tuhansia vierailijoita.

Messuilla esitellään myös kaksi uutta asuinaluetta; Toijalassa Uusikylä (esittely klo 10.00–16.00)  sekä Viialassa Männikön asuinalue.

Asumisen ja rakentamisen messut järjestetään Toijalan yhteiskoulun tiloissa klo 10.00–17.00. Messuille tulee noin neljäkymmentä (40) näytteilleasettajaa. Yhteiskoulun auditoriossa voi käydä päivän mittaan kuuntelemassa asiantuntijaluentoja asumisen, rakentamisen ja juridiikan eri osa-alueisiin liittyen. Yhteiskoululla on myös lapsille Futsal-koulu. Juontajana messuilla toimii Huvila & Huussi –ohjelmasta tuttu rakennusmestari Sami Ahola. Vapaa pääsy!

Messuilla Toijalan lukion  yrittäjyyskurssilaiset julkistavat Akaan Paras Paikka -kilpailun parhaat ja voittajan.  Kilpailusta täällä >>

Yhteistyössä:

Tapahtuman pääyhteistyökumppani on Akaan kaupunki

Tapahtumaa ovat mahdollistamassa kohde-esittelyillä mm. Rakennusliike Urho, Helmitalot, R-talot, Huom!, OPKK, Kotineliö, Sherlock Homes, Rakennus Vinka, Glik Kiinteistönvälitys, Kotihelmi, Vesasto ja Valmis Ko-Ti.

Lisätietoja:

Heikki Viitanen