Suomen Nuorkauppakamarit ry:n toiminnanjohtaja on valittu!

Suomen Nuorkauppakamarit ry:n rekrytointiprosessi on viimein saatu päätökseen. Vuoden 2016 rekrytointitiimi allekirjoitti työsopimuksen Susa Närhin kanssa. Susa aloittaa tehtävässään heti pääsiäisen jälkeen 29.3.2016.

Susa on toiminut aikaisemmin ICT-alalla tulosvastuullisena tuotepäällikkönä ja keskeisinä tehtävinä ovat olleet tukkuportaan osto- ja myynti, markkinointi, sopimusneuvottelut ja asiakkuuksista vastaaminen. Hän on toiminut myös kansainvälisen pörssiyhtiön markkinointi- ja viestintäpäällikkönä vastaten Suomen toiminnasta, mutta johtanut myös kansainvälisiä projekteja mm. brändinäkyvyyteen liittyen. Asiakas- ja sidosryhmätapahtumien johtaminen ja niihin liittyvien myynti- ja markkinointikonseptien kehittäminen ja jalkauttaminen ovat niin ikään kuuluneet Susan vastuulle.

Susan vahva kokemus pitkäaikaisten kumppanuuksien rakentamisessa tulee palvelemaan Suomen Nuorkauppakamareita heti ja tulevaisuudessa. Hänen monipuolinen työkokemuksensa eri toimialoilta niin PK-sektorilta kuin kansainvälisistä suuryrityksistä antaa vahvan pohjan ja laajat verkostot toiminnanjohtajan pestiin.

”Haluan pistää likoon kaiken ammattitaitoni ja työkokemukseni Suomen Nuorkauppakamarien, sen jäsenten ja kumppanien menestymiseksi!”

Susa ehti olla muutaman vuoden Tammerkosken Nuorkauppakamarin jäsenenä, kunnes vuodet tulivat täyteen. ”Minulle jäi hyvin lämminhenkinen muisto kamarivuosiltani ja tunne, että paljon jäi tekemättä; nyt siihen on taas loistava mahdollisuus!”, Susa hymyilee.

”Olen erittäin innoissani uudesta tehtävästäni ja odotan mielenkiinnolla miten mahtavia tulevaisuuksia pääsen tekemään ja näkemään Suomen Nuorkauppakamarin toiminnassa. Uskon, että luontaiset vahvuuteni; viestintätaidot, kokonaisuuksien hahmottaminen ja tavoitteellinen toiminta ovat hyvä lähtökohta toiminnanjohtajan roolissa. ” summaa Susa.

Suomen Nuorkauppakamareiden toiminnanjohtajan tehtävä koostuu kumppaneiden hoidosta, kumppanisuhteiden ylläpidosta ja uusasiakashankinnasta, myynnin johtamisesta ja kokonaishallinnasta sekä sidosryhmäyhteistyöstä ja verkostojen rakentamisesta. ”Uskon, että Suomen Nuorkauppakamarit saavat Susasta aktiivisen innovaattorin, joka tarttuu toimeen arastelematta. Susan taustalla ja osaamisella saamme vauhditettua kansallisia kilpailuja ja nostettua kamaritoimintaa aiempaa tunnetummaksi – ennen kaikkea saamme kumppaneillemme pitkäaikaisen yhteyshenkilön, joka pysyy kun viroissa olevat tekijämme vaihtuvat vuosittain” kansallinen puheenjohtaja Mervi Vuorinen iloitsee.

”Rekrytointiprosessi oli pitkä ja sen aikana huomasimme, että valittavalla henkilöllä tulee olla nuorkauppakamaritausta, jotta hän voi menestyä työssään. Olen hyvin iloinen valinnastamme. Olemme matkalla kohti vaikuttavampaa toimintaa, ja tarvitsemme henkilön, joka pärjää isojenkin kumppaneiden kanssa ja tuo uskottavuutta järjestöllemme. Juuri tähän Susa on oiva valinta.” Mervi summaa.

Rekrytointitiimimme toivottaa Susa Närhin lämpimästi tervetulleeksi mukaan rakentamaan vaikuttavaa nuorkauppakamaritoimintaa sekä osaksi suurta jc-perhettämme.

Lisätietoja antaa:
Mervi Vuorinen