Suomen Nuorkauppakamarit ja Taplause ovat solmineet strategisen yhteistyökumppanuuden edistämään parempaa palvelua palautteen avulla. Palautteen antaminen ja kehittyminen palautteen perusteella ovat tärkeä osa kestävää johtajuutta. Myös Taplause uskoo siihen, että kuunteleminen on tapa kehittää ja kehittyä.
– Taplause feedback management tool is designed for managers and business owners who are not in direct contact with customers. Running business in multiple locations, having organization between you and the customers – or just using someone else to deliver your product. These are the cases where we can help you the most!, kertoo Mirko Lännenpää Taplauselta.
Taplause on kehittänyt laitteistoriippumattoman keinon kerätä palautetta joko muutamilta ihmisiltä tai massoilta. Taplausen palaute on reaaliaikaisesti analysoitavissa ja vietävissä yrityksen operatiiviseen päätöksentekoon sekunneissa, mahdollistaen asiakaspalautteen käytön tehokkaana johtamisen työkaluna. Palvelu tekee palautteen antamisesta ja vastaanottamisesta todella helppoa ja vuorovaikutteista. Palvelu on kaivattu ratkaisu yritysten usein jopa olemattomiin tai kankeisiin palautejärjestelmiin.
Jatkossa myös Suomen Nuorkauppakamareille voi antaa palautetta kätevästi Taplausen kautta. Palaute-painikkeet tulet löytämään nettisivujen etusivulta.
Taplausea voit seurata Twitterissä ja Facebookissa