Lähde Lentoon koko hallituksen voimin

Kaipaatko jo lentokentän lähtöselvityksen aiheuttamaa kutinaa vatsanpohjassa: ehdinkö ajoissa, painaako matkalaukku yli sallitun rajan? Nyt pääset kertailemaan matkustamisen etikettisääntöjä Lentoon! – Alue D:n vuoden 2022 hallitusakatemiassa Iisalmessa 26-28.11.2021.

Järjestäjien riesana on lentomatkustamista yhtä lailla piinaava alati muuttuva Covid-19-tilanne, mutta järjestelyt ovat hyvässä vauhdissa. Tähtäimenä on päästä paikan päälle nauttimaan hyvästä seurasta, kouluttautumaan hallitusvirkoihin, tutustumaan hallituskollegoihin ja verkostoitumaan livenä. Ei tyydytä vain läppärin tuijotteluun etänä.

Perjantaina pääsee nauttimaan Ylä-Savon NKK:n loungen antimista ja lauantaina runsaasta lounaasta. Luonnollisesti iltagaalan tarjoilut ovat ykkösluokasta. Lentokenttähotelli Golden Dome tarjoaa laadukkaat majoitustilat.

Matkustamohenkilökuntamme huolehtii matkustajien viihtymisestä ja turvallisuudesta. Kaivakaa siis kaapeistanne matkalaukut sekä passit esiin ja suunnatkaa kohti lentokenttää!

Welcome on board!

Teksti: Johanna Paavilainen, projektipäällikkö