Suomen Nuorkauppakamarit näkyvästi esillä Maailmankokouksessa

Suomen Nuorkauppakamareiden delegaatio vieraili Goalla JCI maailmankokouksessa ja olipa reissu! Saimme tunnustusta tehdystä työstä ja tässä muutamia huippupoimintoja.

Suomen Nuorkauppakamarit saivat tunnustuksen Tehokkuusohjelman 100% suorittamisesta. Tehokkuusohjelmassa mitataan kansallisella tasolla suoriutumista kestävän kehityksen teemojen eteenpäin viemisessä. Tehokkuusohjelman tulokset näkyvät niin kamarilaisille, kuin yhteistyökumppaneille, kestävän yhteiskunnan kehittämisenä osana Nuorkauppakamaritoimintaa.

Kansallinen puheenjohtaja 2018 Lauri Valtonen valittiin JCI Foundation Commiteen Euroopan edustajaksi. Tämä tarkoittaa sitä, että Lauri Valtosella eivät kiireet lopu vielä tähän vuoteen ja ensi vuonna hän on mukana JCI Foundationin toiminnassa tiiviisti.

JCI:n European Development Council saa myös vuonna 2019 joukkoonsa suomalaista osaamista, sillä Emilia Koikkalainen valittiin yhdeksi kuudesta counciloreista. Council keskittyy tukemaan kansallisten organisaatioiden kautta kamareiden kasvua ja kehittymistä.

Suomen Nuorkauppakamarit ry järjesti lokakuussa 2017 Turun vanhassa lääninvankilassa foorumin, johon kutsuttiin yhteen yrityselämän, julkisen sektorin, järjestökentän ja politiikan tulevaisuuden lupaukset. Foorumissa nuoret pohtivat yhdessä vastauksia siihen, miten Suomen 100-vuotisjuhlavuoden jälkeen kehitetään hyvinvointia ja menestystä työelämässä seuraavan sadan vuoden aikana. Finland Youth Forum voitti JCI – Junior Chamber Internationalin myöntämän palkinnon sarjassa Best National Flagship Project.

Suomen Nuorkauppakamarit kiittää nöyrimmin jokaista, joka on ollut osallisena ansaitussa kansainvälisessä menestyksessä. Nuorkauppakamarit mahdollistavat kehittävän ja yhteiskuntaa edistävän harrastustoiminnan useilla paikkakunnilla ympäri Suomea ja on ilo huomata, että tämä toiminta saa kansainvälistä huomiota.