Oletko valmis, feel the Dee

Alueen strategia on suunnitelma, jonka tarkoituksena on luoda suuntaa ja merkitystä alueen kamareiden väliselle yhteistyölle ja ohjata aluetiimin toimintaa sekä luoda toiminnalle jatkumoa.

Strategian työstäminen aloitettiin jo keväällä, jolloin järjestettiin ensimmäinen puheenjohtajille, valmistautuville puheenjohtajille ja aluetiimille tarkoitettu työpaja. Työpajassa käsiteltiin mm. arvoja, missiota ja visiota. Strategiatyötä jatkettiin kesällä koko alueen jäsenistölle avoimella kyselyllä sekä elokuussa avoimella strategiatyöpajalla.

Näiden työpajojen tuotosten sekä kyselyn tulosten perusteella strategia muotoiltiin valmiiksi alueen kesäakatemiassa Rautavaaralla puheenjohtajien, valmistautuvien puheenjohtajien ja aluetiimin voimin. Alue D:n uusi strategia vahvistettiin aluevaalikokouksen GA:ssa Oulussa syyskuun alussa.