Nuorkauppakamariviestintä uudistuu ja monipuolistuu

Suomen Nuorkauppakamarit ry on uudistamassa jäsentietojärjestelmäänsä (matrikkelia). Sähköisen jäsentietojärjestelmän osaksi tulee nyt myös sähköinen jäsenkortti, jolla saat varmistettua jäsenetusi.

Suomen Nuorkauppakamarit ry jäsenmobiilikortti puhelimessasi

Jäsenkortti toimii Cardu mobiilikortti -sovelluksessa, joka on lähes kaikkiin älypuhelimiin ladattavissa oleva ilmainen sovellus. Jäsenetusi ja informaatiot ovat mukana silloin kun tarvitset niitä. Palvelun tekninen toteuttaja on Sunduka Oy. Saadaksesi JCI-Finland jäsenkortin kännykkääsi, on sinun ladattava Cardu sovellus puhelimeesi.

Miten saan jäsenkortin käyttööni?

Jäsenkortti jaetaan Sinulle automaattisesti Suomen Nuorkauppakamarit ry:n toimesta

• Mikäli olet jo aiemmin ladannut Cardun puhelimeesi, saat kortin lisäyksestä ilmoituksen rekisteröinnissä käyttämääsi sähköpostiosoitteeseen
  • Mikäli et ole ladannut Cardua aikaisemmin ohjataan sinut kortin lisäämisen jälkeen ohjaamaan sovellus omasta sovelluskaupastasi.

Lataa sovellus:

Rekisteröityminen sovellukseen

1. Lataa Cardu sovellus sovelluskaupastasi.
  2. Avaa Cardu-sovellus kännykästäsi ja rekisteröidy. Sinulta kysytään GSM-numero, nimi, vähintään 8-merkkinen salasana ja sähköpostiosoite, jotta voimme infota esim. uusista päivityksistä. Cardu ei lähetä teille kolmansien osapuolien mainontaa, ellet sitä erikseen tilaa. Cardun rekisteriseloste ja käyttöehdot.
  3. Klikkaa auki Cardun sovellus kännykästäsi. Cardu -sovellus toimii mm. seuraavilla älypuhelimilla:

Mikäli sinulla ilmenee ongelmia kortin lataamisessa tai käytössä, auttaa sinua Cardun tekninen tuki osoitteessa support@cardu.com tai katso löydätkö vastauksen yleisimmin kysytyistä kysymyksistä.

Mikäli puhelimesi menee rikki tai katoaa, saat omat korttisi käyttöön myös uudessa puhelimessa, sillä henkilökohtaiset tietosi ovat tallessa Cardun palvelussa. Cardu -sovellus on ilmainen. Mahdollisia kuluja voi kertyä datayhteyden käytöstä, jota voidaan käyttää esimerkiksi sovelluksen latauksen yhteydessä tai kortteja/korttien sisältöä selatessa. Datayhteyksien käyttökulut määräytyvät operaattorisi hinnaston mukaisesti. Wlan-yhteyksiä käytettäessä puhelinliittymän datayhteysmaksua ei kerry.