Nuorkauppakamarit tarjoavat Euroopan parasta johtamiskoulutusta

Suomen Nuorkauppakamarit ry. palkittiin lauantaina parhaasta kasvu- ja kehitysohjelmasta.

Palkinto myönnettiin Tampereella pidetyssä kansainvälisessä nuorkauppakamareiden eurooppakokouksessa. Palkitun ohjelman tavoitteena on kehittää jäsenistön valmiuksia kehittyä työelämässä.

Parhaana kansallisena kehittymis- ja kasvuohjelmana palkittu JCI Leadership, Empowerment and Development Concept yhdistää valmistautuvien puheenjohtajien kasvuohjelman, puheenjohtajien Johtajaksi kasvanut -valmennuksen sekä tulevaisuuden vastuunkantajille suunnatun Talent Pool -vaalimentoroinnin. Yhdessä nämä muodostuvat 3–5 vuoden mittaisen kehittymiskonseptin, joka tarjoaa eväitä niin nuorkauppakamaritoiminnassa onnistumiseen kuin myös konkreettisia työkaluja ihmisjohtamiseen, strategiseen suunnitteluun, oman johtajuuden kehittämiseen. Tavoitteena on myös tarjota työelämätaitoja ja siten vauhdittaa jäsenistön menestymistä työelämässä.

Kasvu- ja kehitysohjelman lisäksi Salon Nuorkauppakamari palkittiin parhaasta toiminnastaan ja Turun Nuorkauppakamarin Pop-up Turku -projekti palkittiin parhaana projektina sekä parhaana yhteiskuntaan vaikuttavana projektina.

Ellimaija Ahonen
ellimaija.ahonen@jci.fi