Nuorkauppakamarilainen Irene Lamberg: Pienet asiat ovat merkittäviä

Keskuskauppakamari myönsi Suomi 100 -erikoisansiomerkin Suomen Nuorkauppakamarit ry:n entiselle puheenjohtajalle Irene Lambergille, 38, pitkäjänteisestä ja vaikuttavasta nuorkauppakamarijärjestön ja suomalaisen elinkeinoelämän eteen tehdystä työstä. Kyseinen ansiomerkki myönnettiin ensimmäisen kerran vapaaehtoistyöstä.

Irene Lamberg toivoo, että ansiomerkin myötä nuorkauppakamarilaiset ja vapaaehtoiset ymmärtävät, että tekemällämme työllä on välilliset vaikutukset siihen, miten Suomi pärjää.

– Kun tekee sydämellä, ei aina havaitse, että vapaaehtoisella tekemisellä on merkittävät vaikutukset. Mikään vaikuttaminen ei tapahdu ilman ihmisiä. Pienet asiat ovat merkittäviä, kun saavutetaan suuria asioita, sanoo Suomen Nuorkauppakamareita vuonna 2014 johtanut Irene Lamberg.

Keskuskauppakamari ja Suomen Nuorkauppakamarit ry:n ovat olleet yhdessä rakentamassa menestyvää Suomea jo 60 vuotta, aina Suomen Nuorkauppakamarit ry:n perustamisesta lähtien.

– On erityisen merkityksellistä myöntää Suomi 100 -erikoisansiomerkki nuorkauppakamarilaiselle osoituksena pitkäjänteisestä ja vaikuttavasta vapaaehtoistyöstä. Irene Lamberg on omalla esimerkillään, sitoutuneella ja konkreettisella strategiatyöllä ollut luomassa vahvaa pohjaa tulevaisuuden nuorkauppakamaritoiminnalle, kertoo ansiomerkin luovuttanut Risto E.J. Penttilä, Keskuskauppakamarin toimitusjohtaja.

Lataa painokelpoinen kuva
Kuvassa vas. Suomen Nuorkauppakamareiden Toiminnanjohtaja Susa Närhi, Irene Lamberg ja Keskuskauppakamarin Toimitusjohtaja Risto E.J. Penttilä