Hannele Niemistö Tammerkosken Nuorkauppakamarista senaattoriksi #78140

Tammerkosken Nuorkauppakamarin vuosijuhla huipentui lauantaina myönnettyyn senaattorin arvonimeen. Tämän kansainvälisen JCI-järjestön korkeimman tunnustuksen sai Hannele Niemistö.

Hän on liittynyt mukaan Nuorkauppakamaritoimintaan 2009. Oman kamarin puheenjohtajuuden ja hallitusvirkojen lisäksi hän on toiminut kansallisena Twinning officerina ja kansallisena palkintotuomarina. Vuoden nuorkauppakamarilaisenakin palkittu luottopakki on antanut omaa osaamistaan kansallisessa viestintätiimissä ja strategiatyöryhmässä. Kansainvälisellä tasolla hän on jättänyt kädenjäljen kattojärjestön strategiaan toimimalla JCI Strategic Planning Committeen jäsenenä.

Tammerkosken sisäinen sillanrakentaja Hannele loistaa esimerkillisenä ja vaikuttavana nuorkauppakamarilaisena, joka osaa sitouttaa koejäsenet ja puhaltaa tuulta siipien alle kannustamalla muita jäseniä eteenpäin JC-uralla.

Suomen Nuorkauppakamarit ry onnittelee lämpimästi uutta senaattoria!