Haku International Business Skills Academyyn on nyt auki – täytä hakemus 28.2.2018 mennessä!

Tänä vuonna Suomen Nuorkauppakamarit tarjoaa jäsenilleen uuden alustan kansainvälisten työelämätaitojen kehittämiselle ja monikulttuurisen työyhteisöymmärryksen laajentamiselle.

International Business Skills Academy (Kansainvälisyysakatemia) koostuu eri moduleista, jotka muodostavat yhteensä 22 tunnin englanninkielisen koulutus-, yritysvierailu- ja workshop-kokonaisuuden. Osa moduuleista ovat avoimia kaikille halukkaille, osassa osallistujamäärä on rajoitettu ja akatemiaan hakeneet ja hyväksytyt ovat etusijalla.

Haku International Business Skills Academyyn on nyt auki. Täytä hakemus 28.2.2018 mennessä! Jos sinulla on kysymyksiä, akatemian vetäjä Agneta Wackström vastaa niihin mielellään.

Hakemuslomake