Haku Eurooppa- ja maailmankokouksen palkintuomareiksi on alkanut!

Kiinnostaisiko sinua näköalapaikka siihen, mitä Nuorkauppakamaritoiminnassa tapahtuu maailmalla? Se on sinulle tarjolla juuri nyt! Lähde mukaan työskentelemään kansainvälisenä palkintotuomarina Eurooppa- ja/ tai Maailmankokouksessa.

Kansainvälinen palkintotuomari arvostelee palkintohakemukset rauhassa omalla tietokoneellaan. Arviointi ja kaikki kommunikointi muiden palkintotuomareiden kanssa tapahtuu englanniksi. Arviointi tapahtuu jci.cc:n SCRAP-BOOK-ohjelman kautta. Tarkempi ohjeistus arviointiin ja sen aikatauluihin toimitetaan valituille. Tuomarina toimiminen ei edellytä osallistumista kokouksiin.

Tee lyhyt ja ytimekäs hakemus (max. 1 kpl A4) otsikolla “Miksi juuri minä olen hyvä palkintotuomariksi kansainvälisiin kokouksiin”. Arvostamme laajaa näkemystä JC-toiminnasta ja sekä hyvää englanninkielen taitoa. Jos sinulla on sujuva ranskan- tai espanjankielen taito, niin muistathan ilmoittaa sen hakemuksessasi, koska nämä ovat englannin lisäksi virallisia palkintohakemuskieliä. Muista myös kertoa, miten järjestät itsellesi aikaa hakemusten lukemiselle. Palkintotuomarin tehtävä vaatii sitoutumista, koska jokaisen maan omien palkintohakemusten arvioinnin edellytyksenä on tuomaroinnin hoitaminen laadukkaasti. Hakuilmoitusta tullaan vielä tarkentamaan muiden kielten osalta, joilla arviointi on mahdollisuus tehdä.

Lähetä sitova hakemus osoitteeseen raisa.juntunen@jci.fi viimeistään 31.3.2015. Laita hakemukseesi tieto, haluatko tuomariksi Eurooppa- vai Maailmankokoukseen vai molempiin. Lisäksi liitä hakemuksen kantakorttisi. Suomen Nuorkauppakamarit ry:n hallitus valitsee tuomarit Tahkolla vuosikokouksen yhteydessä 17.4.2015. Lisätietoa kansalliselta palkintoassistentilta: Raisa Juntunen, 040 551 3888, raisa.juntunen@jci.fi