Haemme Strategia! 2019 koulutukselle tiimikouluttajia!

Strategia! -koulutus on Suomen Nuorkauppakamareiden strategisen suunnittelun koulutus, joka on tarkoitettu nuorkauppakamareiden hallitusviroissa toimiville tai niihin hakeutumassa oleville tulevaisuuden tekijöille. Koulutusviikonlopun aikana koulutukseen osallistujat harjoittelevat strategiaprosessin eri vaiheita, kuten nykytilan analysointia, mission ja vision rakentamista sekä strategista suunnittelua. Koulutus tapahtuu pääasiassa pienryhmissä ja työstettävänä casena toimii järjestävä kamari.

Vuonna 2019 Strategia! -koulutuksen järjestää Turun Nuorkauppakamari 3.-5.5.2019.

Sinustako tiimikouluttaja?

Tiimikouluttajat ovat avainasemassa yhdessä pääkouluttajan, tiimikouluttajien kouluttajan sekä järjestävän kamarin kanssa viikonlopun onnistumisessa. Iso osa oppimisesta koulutuksen aikana ja ennen sitä tapahtuu erilaisten tehtävien kanssa, joita osallistujat suorittavat niin yksilö- kuin ryhmätyöskentelynä.

Strategia! tarjoaa hienon mahdollisuuden kasvaa kouluttajana, kehittää edelleen omaa strategiaosaamista sekä oppia työelämässä hyödynnettäviä taitoja. Tiimikouluttajien tukena ovat pääkouluttaja sekä tiimikouluttajien kouluttaja.

Tiimikouluttajien oletetaan sitoutuvat työskentelyyn ja kouluttautumiseen joka kestää joulukuusta 2018 toukokuuhun 2019. Koulutusjaksolla voi olla etänä tai lähikoulutuksessa tapahtuvaa työskentelyä. Tiimikouluttaja pääsee työskentelemään oman tiiminsä kanssa huhtikuussa 2019.

Haussa on vähintään kahdeksan tiimikouluttajaa.

Tiimikouluttajaksi voi hakea kuka tahansa nuorkauppakamarin jäsen seuraavin edellytyksin:

• Olet suorittanut Future Chapter – tai Strategia!-koulutuksen tai sinulla on muutoin vankka kokemus strategiatyöskentelystä
  • Sinulla on aiempaa kouluttaja-, coaching- tai tiiminvetäjän kokemusta
  • Sinulla on halua ja kykyä toimia tiimin kannustavana ohjaajana sekä tukea osallistujien oppimis- ja kasvamiskokemusta
  • Sinulla on ymmärrystä ihmisen oppimisesta sekä valmiutta käyttää laajasti erilaisia fasilitointimenetelmiä
  • Omaat hyvät vuorovaikutustaidot
  • Pystyt tarvittaessa käyttämään etätyöskentelytyökaluja

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi sekä ajan tasalla oleva kantakorttisi kehitysjohtaja Heidi Jäntille 11.11.2018 mennessä sähköpostitse osoitteella heidi.jantti@jci.fi.

Tiimikouluttajavalinnat tehdään 2.12.2018 mennessä koulutusjohtajan, koulutuspäällikön, pääkouluttajan ja tiimikouluttajien kouluttajan toimesta.  Mikäli hakemuksien perusteella ei pystytä täyttämään avoimia kouluttajapaikkoja, täytetään puuttuvat paikat vaihtoehtoisella menettelyllä.

Lisätietoja tiimikouluttajan tehtävistä antaa kehitysjohtaja Heidi Jäntti, 044 058 6417 tai heidi.jantti@jci.fi.