Joko sinä olet hakenut Suomi 100 -erikoisansiomerkkiä?

Suomi ja yritykset ansaitsevat ammattilaisensa. Ansiomerkit ovat elinkeinoelämän tapa osoittaa kiitollisuutta tehdystä työstä, ja sen voi saada kuka tahansa asemasta riippumatta. Merkit ovat kansainvälisesti ainutlaatuinen tapa huomioida työntekijöitä tai vaikka perheenjäseniä. Keskuskauppakamari myöntää ansiomerkkejä muun muassa työvuosista ja tietyistä työsuorituksista.

– Ansiomerkit ovat oiva tapa kiittää yksilöä hienosti tehdystä työstä. Palkitsemisen tapoja on monia ja ansiomerkit ovat yksi niistä. Merkkiä voi hakea tietystä suorituksesta tai työvuosista. Tänä vuonna on myös mahdollista hakea vaikka koko työporukalle Suomi 100 -erikoismerkkiä, kertoo Tarja Nuutinen Keskuskauppakamarista.

Nuutinen jatkaa salaperäisenä:

– Lahden vuosikokous huhtikuussa on oiva tilaisuus pukea ansiomerkit päälle ja siten kunnioittaa tilaisuutta ja kutsujaa.  Keskuskauppakamarin toimitusjohtaja Risto E.J. Penttilä tulee mukaan tilaisuuteen ja hänellä on huikeita uutisia kerrottavanaan. Haluat ehdottomasti olla kuulemassa ja näkemässä hänen terveisensä paikan päällä.