Haemme henkilöä vastuulliseen myynnin avaintehtävään

OLETKO SINÄ ETSIMÄMME HENKILÖ?
Haussa henkilö vastuulliseen myynnin avaintehtävään

Suomen Nuorkauppakamarit ry hakee vahvaa myynti- ja asiakkuusosaajaa, jonka tehtäviin kuuluvat kumppanuusstrategian 2017–2020 työstäminen yhteistyössä hallituksen kanssa sekä sen toimeenpano: kumppani- ja sidosryhmäyhteistyö, uudet avaukset ja uusasiakashankinta, varainhankinnan kehittäminen tehostamaan nuorkauppakamaritoiminnan vaikuttavuutta sekä vaikuttamistyö kestävän johtajuuden edistämiseksi ja yhteiskunnan kehittämiseksi. Mielenkiintoisen näkökulman työhön tuo vuosittain vaihtuva keskusliiton kokoonpano. Tehtävänä on edustaa jatkuvuutta kumppaneiden ja sidosryhmien suuntaan sekä sparrata ja mentoroida nuorkauppakamarilaisia jatkuvuuden turvaamiseksi.

Toivomme hakijalta:
• Kokemusta ja näyttöjä myyntityöstä
• Vahvaa osaamista varainhankinnasta ja/tai myyntityöstä
• Vakuuttavia esiintymis- ja neuvottelutaitoja
• Pystyy toimimaan sujuvasti erilaisissa tilanteissa

Tarjoamme:
Mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän sekä vaikuttamismahdollisuuden valtakunnallisesti. Työhön kuuluu myös jonkin verran ilta- ja viikonlopputöitä, mm. kokouksia, koulutusta ja tapahtumia.
Palkka: 3000 €/kk + provisio 20 % myynnistä.

Hakuaika: 1.7. – 18.8.2015.
Työsuhde alkaa syksyllä 2015.

Lisätietoja: Johanna Lundán p. 040 538 0433, kyselyt 27.7. alkaen mielellään puhelimitse arkisin klo 9-20

Hakemukset liitteineen 18.8. mennessä:
Johanna Lundán
Puheenjohtaja, Suomen Nuorkauppakamarit ry
johanna.lundan@jci.fi tai postitse PL 37, 37501 LEMPÄÄLÄ

Nuorkauppakamari on kansainvälinen alle 40-vuotiaden jäsentensä kehittymis- ja johtamiskouluttautumisjärjestö sekä kontaktiverkosto. Kehitämme yhteiskuntaa ja johtajuutta paremman tulevaisuuden turvaamiseksi.

Suomen Nuorkauppakamarit ry on perustettu vuonna 1957. Varsinaisia jäseniä n. 2 500 ja yhdessä alumnien kanssa n. 5 000. Globaalisti Nuorkauppakamari toimii 115 maassa, yli 200 000 jäsenen voimin. www.nuorkauppakamarit.fi