Daniela Knif-Kiviniemestä senaattori #78138

Turun Nuorkauppakamarin vaalijuhlassa 26.10.2019 myönnettiin senaattorin arvo Turun Nuorkauppakamarin jäsenelle Daniela Knif-Kiviniemelle. Daniela liittyi Turun Nuorkauppakamariin vuonna 2012. Seitsemän vuoden jäsenyytensä aikana Daniela on toiminut puheenjohtajana vuonna 2016 sekä neljässä muussa hallitusvirassa. Merkityksellisenä ja vahvana paikallistoimijana hän on JCI-uransa aikana ollut kehittämässä projekteja, joista on syntynyt menestystarinoita mm. Pop Up Turku ja Pop Out Turku. Hänen palonsa viestintään on näkynyt uudenlaisena viestinnän kulttuurina omassa kamarissa ja tänä vuonna hän on jakanut viestinnällistä osaamistaan myös kansallisessa viestintätiimissä. Aktiivisen hallitustyöskentelyn ja projektitoiminnan lisäksi Daniela on moninkertaisesti palkittu JCI-debattimaailmassa ja hänen ”rakkautensa lajiin” on saanut muutkin innostumaan. Daniela on tunnettu aurinkoisesta luonteestaan. Hän on helposti lähestyttävä JC, joka on aina ollut auttamassa kaikkia.

Suomen Nuorkauppakamarit onnittelee lämpimästi uutta senaattoria!